Bezár
judy gym debrecen
   

JUDY GYM 7 napos ketogén diéta mintaétrend - Fitness debrecen -

 

   

 
 

 

 

 

Táplálék Kiegészítők



Bio Termékek


 
 

Edzés-étkezési tippek


Étrendek

Protein Gusto recept ötletek

Receptek

Edzés tippek


extratel gsm
 
 
 

Keresés


A keresett fitness szolgáltatás vagy termék... A termékeket is beírhatod szóközzel elválasztva

Fitness debrecen - Keresés
Részletes keresés

A 10 utolsó kereső szó:

biotech usa hair forum, elso alkalom ingyenes debrecen, fat burger, wlvx42, thermo and 2024=9933 and omnc=omnc, contactus[0], noi gym tippeka, piros, prosztata, zumba

Ingyen bérlet


ingyen havi női fitness bérlet játék Debrecenben minden héten csütörtökön 10.00 órakor...

Ha itt a legelső név a tiéd, és a mai dátum szerepel mellette akkor ma az ingyen havi fitness bérlet a Tiéd... 

Telefonálj, mert ha este 18.00-ig nem hívsz akkor 18.00 óra után már nem leszel jogosult az ingyen női fitness bérletre... 06 30/87 999 77 vagy 06 52/249 499
 
BÉRLET NYERTESEK:
 
Urszuly Moncsi2022. 09. 29.
Burai Zoltánné2022. 09. 22.
Varga Hajnalka2022. 09. 15.
Molnár Zsuzsa2022. 09. 08.
Szilágyi Nóra2022. 09. 01.
Balogh Tímea2022. 08. 25.
Kiss Rebeka2022. 08. 18.
Leonhardt Adrienn2022. 08. 11.
Sera Viktoria2022. 08. 04.
Kerekes Zsuzsa2022. 07. 28.

 

 

 

Fitness debrecen - - 7 napos ketogén diéta mintaétrend



7 napos ketogén diéta mintaétrend

Ha épp fontolgatod, hogy belevágsz a ketogén diétába, akkor ismerkedj meg a diéta során fogyasztható ételekkel és egy mintaétrenddel!

A ketogén étrend rendkívül népszerű a sportolók, különösen a testépítők körében, hiszen sok olyan versenyzőről hallunk, akik ketogén diéta segítségével könnyedén lefogytak, könnyedén leadtak a testzsírjukból. Ugyanakkor sok az ellentmondásos információ a szervezetre gyakorolt hatásáról. Mik is a feltételei a ketogenikus állapot elérésének és meddig tartható vajon ez az étrend? Megtudhatod, ha tovább olvasol!

A ketogén diéta alapjai

A ketogén diéta egy nagyon alacsony szénhidráttartalmú és magas zsírtartalmú étrend. Az alacsony szénhidrát bevitel mellett mérsékelt fehérje fogyasztás jellemzi.

Az alacsony szénhidrát fogyasztás hatására a szervezet úgynevezett ketogenikus állapotba kerül, (keton testek termelésébe kezd) aminek hatására a zsír lesz az elsődleges energiaforrás.

A keton testek az agy elsődleges energiaforrásai lesznek. Mivel a szervezet a ketontestek termelődésétől folyamatosan zsírt használ energiaforrásként, így folyamatos zsírégetés veszi kezdetét. Innentől beszélünk ketózisról.

Inzulin sincs jelen a vérben, hiszen alig-alig van szénhidrát, ami megemelné a vércukorszintet és inzulin termelést ösztönözne. Mivel nincs vércukoringadozás, így stabil és állandó az energiaellátás, folyamatos a fogyás, kevésbé érzed éhesnek magadat és jobban tudsz összpontosítani is.

A ketogenikus állapot eléréséhez, vagyis a ketontestek termelődéséhez ki kell üríteni a szénhidrát raktárakat, amely talán a diéta legnehezebb része, hiszen ehhez pár napig nem szabad szénhidrátot fogyasztani és/vagy intenzív edzést célszerű folytatni a folyamat gyorsítása érdekében. A ketontestek termelődésétől már visszatér és stabilizálódik az energiaszintünk, addig viszont nehéz és kitartó munka szükséges.

A legtöbb ember számára folytatható módszer a ketogenikus táplálkozás, azonban vannak kivételek, akik számára mégsem ajánlott. Három csoportnak nem javasolható a ketogén diéta követése:

  • cukorbetegeknek, (kifejezetten az inzulinos cukorbetegek)

  • amagas vérnyomással küzdőknek, kifejezetten, akik gyógyszert is szednek a betegségükre

  • várandós vagy szoptatós anyukák

 

 

 

 

 

 

Bevásárló lista ketogén diétához

Kíváncsi vagy, mit is lehet enni a ketogén diétában? Itt különösen fontos odafigyelni az ételek tápanyag tartalmára. A szénhidrátbevitelt minimalizálni kell, ez a legfontosabb, de oda kell figyelni a fehérje- és a zsírtartalomra is.

Fehérjeforrások:

Mérsékelt mennyiségben, de naponta fogyasztható:

Marhahús

  • Halak, pl. lazac

  • Csirkehús vörösebb részei, mint pl. alsócomb

Alkalomszerűen:

  • Bacon

  • Alacsony zsírtartalmú fehérjeforrások, mint csirkemell filé

Amiket kerülj:

  • Felvágottak

  • Cukros szósszal ízesített húsok

  • Rántott húsok

Olajok és zsírok:

Fogyaszd bátran:

  • Avokádó olaj

  • Olíva olaj

  • Kókuszolaj

  • Vaj

  • Tejszín

Alkalomszerűen (Egyszerű, ha a csomagolt ételeket elkerülöd, hiszen az alábbiak azokban találhatóak meg többnyire):

  • Napraforgó olaj

  • Kukorica olaj

  • Sáfrányolaj

Amiket kerülj:

  • Margarin

  • Mesterséges transzzsírok

Gyümölcsök és zöldségek

Szabadon fogyasztható:

  • Avokádó

  • Leveles zöldségek, mint pl. spenót

  • Zeller

  • Spárga

Alkalomszerűen fogyasztható: (ezek még mindig remek választást jelentenek, viszont a bevitt szénhidrátmennyiségbe bele kell számolni)

  • Póréhagyma

  • Padlizsán

  • Spagetti tök

Amiket kerülj:

  • Burgonya

  • Kukorica

  • Mazsola, egyéb aszalt gyümölcsök, cukros gyümölcsök

 

Diófélék és magvak

Szabadon fogyasztható:

  • Dió

  • Mandula

  • Lenmag és chia mag

Alkalomszerűen fogyasztható:

  • Mandula vagy mogyoróvaj, édesítetlen

  • Kesudió

  • Pisztácia

Amiket kerülj:

  • Aszalt gyümölccsel kevert magvak és diófélék

  • Édesített dió vagy más vajak

  • Csokoládéval borított diófélék

Tejtermékek

Szabadon fogyasztható:

  • Cheddar sajt

  • Kéksajt

  • Feta sajt

Alkalomszerűen fogyasztható:

  • Zsíros cottage cheese

  • Zsíros görög joghurt

  • Zsíros ricotta

Kerülendő:

  • Tej

  • Édesített joghurt

  • Fagylalt, jégkrém

Édesítőszerek:

Alkalomszerűen fogyasztható:

  • Sztívia

  • Eritrit

  • Xilit

Kerülendő:

  • Agave

  • Méz

  • Fehér és barna cukor

  • Juharszirup

Öntetek és szószok

Szabadon fogyasztható:

  • Guacoamole

  • Cukormentes majonéz

Alkalomszerűen fogyasztható:

  • Nyers fokhagyma

  • Paradicsomszósz (cukormentes)

  • Balzsamecet

Kerülendő:

  • Barbecue szósz

  • Ketchup

  • Mézes-mustáros szósz

 

Italok:

Szabadon fogyasztható

  • Víz

  • Mandulatej

  • Csontleves

  • Üres tea

Alkalomszerűen fogyasztható:

  • Fekete kávé

  • Édesítetlen szénsavas víz

  • Kalóriamentes italok

Kerülendő

  • Cukros üdítők

  • Gyümölcslevek

  • Limonádé

Gyógynövények és fűszerek

Szabadon fogyasztható:

  • Bors

  • Oregánó, paprika, cayenne, kakukkfű

Alkalomszerűen fogyasztható:

  • Gyömbér

  • Fokhagyma por

  • Hagyma por

Kerülendő:

  • A gyógynövények és fűszerek általában fogyaszthatók, de kis mennyiségben célszerű az ételt ízesíteni velük

Táplálék-kiegészítők:

  • Ajánlott fogyasztani: rosttabletta, multivitamin

  • Lehet fogyasztani: MCT olaj, Omega 3

7 napos mintaétrend ketogén diétához

 

Nézzük át, hogyan érdemes kiszámolni a napi kalória bevitelt és az ideális makronutriens arányokat. Egy kevésbé szigorú ketogén diétás módszert tekintve a megengedett napi szénhidrátmennyiség maximum 20 g az első két hétben, majd fokozatosan emeljük ezt a mennyiséget. A tápanyag arányokat tekintve:

  • 60-70% zsír: a kalória bevitel nagy részét a zsír teszi ki. Célszerű egészséges, minőségi zsírforrásokat fogyasztani, mint az olíva olaj, kókuszolaj, tojás, avokádó, sajtok, halak stb.

  • 20-30% fehérje: a fehérjebevitelt mérsékelni kell a ketogén diétában, ami főleg olyan aminosavakból álljon, amelyet azok a szervek tudnak használni, amelyek a ketontesteket nem tudják hasznosítani. A magasabb fehérjebevitel gátolja a ketózist. Ugyanakkor a fehérjebevitel minimalizálása az izomtömeg csökkenését eredményezi, tehát meg kell találni a megfelelő egyensúlyt.

  • 5-10% szénhidrát: A napi szénhidrátbevitelt maximum 20-40 g között limitáld. Különösen figyelj oda a megfelelő rostfogyasztásra és arra, hogy a szénhidrát mennyisége inkább vitaminban és ásványi anyagokban gazdag zöldségekből származzon.

Mintaétrend:

A legtöbben el tudják érni a ketogenikus állapotot 50 g-os szénhidrát fogyasztással. Ebben az étrendben átlagosan 20 g körüli a szénhidrátmennyiség. Fontos naponta 2,5-3 l folyadékot fogyasztani. A nem megfelelő folyadékbevitel szédüléshez, cukoréhséghez vezethet. A megfelelő elektrolit bevitelre is célszerű odafigyelni egy kis extra sózással.

Hétfő:

  • Reggeli: hagymás, sajtos tojásrántotta

  • Tízórai: Mogyoróvajas cukormentes fehérje szelet

  • Ebéd: 150g nyers sonka 2 csésze vegyes  zöldséggel, fél avokádóval, 5 nagy olíva bogyóval, fél csészényi szeletelt uborkával és 2 evőkanál kéksajt öntettel

  • Uzsonna: Kisebb szeletelt cukkini 50g provolone sajttal

  • Vacsora: Vajas sült harcsa brokkolival

Kedd:

  • Reggeli: spenótos, sajtos omlett

  • Tízórai: Fehérje turmix

  • Ebéd: Grillcsirke bébispenóttal, paradicsommal és avokádó salátával

  • Uzsonna: kapros krémsajt, 60g sonkával

  • Vacsora: 200g sertésborda karfiolos sajtkrémmel

Szerda:

  • Reggeli: sültkolbász kígyóuborkával és paradicsommal

  • Tízórai: szeletelt zöldpaprika

  • Ebéd: Sonkás cheddar sajt-leves

  • Uzsonna: 1 szár zeller 2 evőkanál krémsajttal

  • Vacsora: marhahús szeletek zöldségkörettel

Csütörtök:

  • Reggeli: Sajtos-spenótos omlett avokádóval és salátával

  • Tízórai: Fehérje turmix

  • Ebéd: Sült csirkecomb salátával

  • Uzsonna: cukkini szeletek sajtmártással

  • Vacsora: sült pisztráng filé kígyóuborkával

Péntek:

  • Reggeli: 2 nagy tojásból rántotta, szeletelt cheddar sajttal

  • Tízórai: 1 turmix

  • Ebéd: tonhal konzerv zöldségekkel, olívabogyóval

  • Uzsonna: fűszerezett darált hússal, baconnel és sajttal töltött gombafej

  • Csirkesaláta lenmag olajjal

Szombat:

  • Reggeli: Spárgás tükörtojás

  • Tízórai: Cukormentes fehérje szelet

  • Ebéd: Roston sült lazac brokkolival

  • Uzsonna: zellerszár sajtmártással

  • Vacsora: marhahús kéksajt mártással, vegyes salátával lenmagolajos dresszinggel

Vasárnap:

  • Reggeli: zöldséges tojásrántottával töltött paprika

  • Tízórai: sajtos főtt zöldborsó

  • Ebéd: Csirkemell sült zöldségekkel

  • Uzsonna: Grillsajt zellerszárral, paradicsommal

  • Vacsora: sült pisztráng brokkolival

    - biotechusa.hu -



(0 szavazat)Adok a véleményedre, Te is sokat segíthetsz nekem, ha értékeled a fenti információkat. Innem látom milyen témákról érdemes továbbiakban írnom az oldalon.


Címkék: Étrendek, 7 napos ketogén diéta mintaétrend, ketogén diéta debrecen



Mi a véleményed róla? 7 napos ketogén diéta mintaétrend

Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
7 napos ketogén diéta mintaétrend

Alulírott, az alábbi checkbox pipálásával - az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) 6. cikk (1) bekezdés a) pontja, továbbá a 7. cikk rendelkezése alapján - hozzájárulok, hogy az adatkezelő a most megadott személyes adataimat a GDPR, továbbá a saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelje. Tudomásul veszem, hogy a GDPR 7. cikk (3) bekezdése szerint a hozzájárulásomat bármikor visszavonhatom, akár egy kattintással. Adatkezelési tájékoztató

7 napos ketogén diéta mintaétrend, ketogén diéta debrecen, 7 napos ketogén diéta mintaétrend, Étrendek

 

 

Szolgáltatásaink


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
női fitness debrecen
judy gym fitness terem debrecen

Üzenőfal


Fitness debrecen - ElejéreFitness debrecen - VisszaFitness debrecen - KövetkezőFitness debrecen - Végére

Sziasztok!
Mai naptol kezdve indultak a csoportos órák aminek nagyon örültem.
Itt jön a DE.
Mivel 4 főtől lehet megtartani az órákat így nagy valószinüséggel sok óra el fog maradni mert nem lesz meg a létszám.
Mivel újra aktiváltattam a meglévő bérletemet az ketyeg.Ha elmarad az adott napon az óra akkor azt gondolom,hogy az lenne a fer,hogy 1 nappal meghosszabbítják a bérlet érvényességét.Nincs igazam???Nem a semmit fizettem ki úgy gondolom,hanem a szolgáltatást.
Értem,hogy most kezdődtek el a csop.órák de ne én szívjak azért mert nincs meg a létszám.
Gondolom más is egyetért velem.
Várnám a teremtulajdonos válaszát,hogy hogy gondolja!
Köszönöm.


Sziasztok! Biztonságos kerékpár tárolásra van lehetőség nálatok? Üdv: Emese
Sziasztok lehet már menni védettségi gazolvány nélkül edzeni?
Sziasztok!
Csoportos órák indulnak vagy csak az edzőterem nyit 05.06-án?
Köszönöm!
Sziasztok! A nyitásotok mikorra várható? Nyitással együtt várható a csoportos edzések kezdése is? Nagyon köszönöm!
Szia! Zumba alakformál ,pilates vagy zumba rák vannak ?
Szia! Csoportos zumba Pilates alakformál rák vannak ?
Sziasztok azt szeretnem kerdezni hogy edzes utan a zuhanyzot lehet hasznalni ?
Sziasztok! Tartotok kismama tornát?
Sziasztok! Szeretném megkérdezni, hogy ki a zumba edző nálatok? Üdv: Timi
Fitness debrecen - ElejéreFitness debrecen - VisszaFitness debrecen - KövetkezőFitness debrecen - Végére


női fitness debrecen
 

Vélemények



 
 
 
 
 

 

 
Á.sz.f.
Adatkezelési tájékoztató

Fitness Debrecen Judy Gym Női Fitness Debrecen, táplálékkiegészítők fogyókúrás kiegészítők, torna eszközök, fitness terem, női torna, fodrászat Debrecen, manikür pedikür debrecen, ingyenes gyerekmegörző, ingyenes parkolás, szauna Debrecen, szolárium Debrecen, fitnesz és szépség szolgáltatások csak nőknek Debrecenben.  Judy Gym Női Fitness Terem Debrecen

 
 

Webáruház készítés

Webáruház és közösségi portál készítés:

 Webáruház készítés

  |  Marketing:

 Marketing

  |  Téma: 7 napos ketogén diéta mintaétrend - Fitness debrecen -