Bezár
judy gym debrecen
   

JUDY GYM Tippek edzéshez - ezt idd sportolás közben! - Fitness debrecen -

 

   

 
 


 

 
Kedves vendégeink! 2020.04.28-án (kedd) újra kinyitunk, fontos szabályok betartása mellett, melyeket részletesen lentebb olvashattok...

Szolgáltatásaink


 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Táplálék Kiegészítők



Edzés-étkezési tippek


Étrendek

Protein Gusto recept ötletek

Receptek

Edzés tippek


extratel gsm
 
 
 

Keresés


A keresett fitness szolgáltatás vagy termék... A termékeket is beírhatod szóközzel elválasztva

Fitness debrecen - Keresés
Részletes keresés

A 10 utolsó kereső szó:

nitropurewheygold*-28g, bca noknek, 908, 548, proba, mega, isotonic, cre atp, andrea, thermo) order by 2-- kntk

Ingyen bérlet


ingyen havi női fitness bérlet játék Debrecenben minden héten csütörtökön 10.00 órakor...

Ha itt a legelső név a tiéd, és a mai dátum szerepel mellette akkor ma az ingyen havi fitness bérlet a Tiéd... 

Telefonálj, mert ha este 18.00-ig nem hívsz akkor 18.00 óra után már nem leszel jogosult az ingyen női fitness bérletre... 06 30/87 999 77 vagy 06 52/249 499
 
BÉRLET NYERTESEK:
 
Kiss-Győri Magdolna2020. 05. 21.
Farkas Edit2020. 05. 14.
Kerekes Melinda2020. 05. 07.
Kis Beatrix2020. 04. 30.
Papp Bettina2020. 04. 23.
Galvácsi Rita Gyöngyi2020. 04. 16.
Kovari Noemi2020. 04. 09.
Magony Tímea2020. 04. 02.
Bordás Brigitta2020. 03. 26.
Kádas Vivien2020. 03. 19.

 

 

 

Fitness debrecen - - Tippek edzéshez - ezt idd sportolás közben!



Tippek edzéshez - ezt idd sportolás közben!

Mindenki tudja, hogy a hidratáció nagyon fontos része az egészséges táplálkozásnak, és különösen lényeges összetevője az eredményes edzésnek.

Szűcs Zsuzsanna, a Coca-Cola Testébresztő dietetikus szakértője elárulja, edzés előtt, alatt és után mire érdemes figyelnünk a folyadékbevitelnél!
 
 
Edzés előtt

Miért?

A folyadékfogyasztás célja az edzés előtt a szervezet optimális folyadék és elektrolit ellátottságának biztosítása.

Mikor?

A sportolás megkezdése előtt kb. 2 órával.

Mennyit?

4-6 dl folyadék elfogyasztása javasolt.

Mit?

Az innivaló ne legyen túl hideg vagy meleg (optimális a 15-21 Cfokos ital, fogyasztása élvezetes és nem terheli feleslegesen a sportoló szervezetét); a víz, ásványvíz is megfelelő választás, de a tapasztalatok szerint az ízesítés és a változatos italválasztás segít a megfelelő folyadékmennyiség elfogyasztásában.

Edzés alatt

Miért?

A folyadékpótlás célja az edzés során a testtömeg 2%-át meghaladó testtömegveszteség elkerülése, mert az nagy mértékben rontja a fizikai teljesítményt és a koncentrációt.

Mikor?

Az edzés, verseny alatt folyamatosan, 15-20 percenként.

Mennyit?

A verejtékezéssel, légzéssel elveszített folyadék mennyisége nagy egyéni különbségeket mutat (függ pl. a sportág típusától, a külső környezet hőmérsékletétől, páratartalmától, a sportoló nemétől, az edzés intenzitásától) éppen ezért a legjobb az egyénre szabott folyadékpótlás; átlagosan alkalmanként 1,5-3 dl folyadék elfogyasztása javasolt, de extrém igénybevétel esetén akár 2 liter is lehet az óránként elveszített vízmennyiség.

Mit?

1 óránál rövidebb, enyhe intenzitású sporttevékenység esetén a víz, ásványvíz is elegendő; 1-2 órás, mérsékelten intenzív sport esetén a víz mellett gyümölcslé vagy szénsavmentes üdítő is választható az izmok szénhidrát ellátásának biztosítására; 2 óránál hosszabb és/vagy intenzív edzés esetén már a szénhidrátok mellett az elektrolitok (nátrium, kálium) pótlására is szükség van, például valamilyen sportital formájában.

Edzés után

Miért?

A folyadékbevitel célja edzés után a folyadék és elektrolit egyensúly helyreállítása.

Mikor?

Az edzés, verseny befejezése után minél hamarabb, folyamatosan.

Mennyit?

Általános szabály, hogy minden egyes kilogramm elveszített testtömeg után 1,5 liter folyadék elfogyasztása javasolt.

Mit?

A víz, ásványvíz is megfelelő választás, hiszen a hétköznapi étrend biztosítja a szükséges nátriumot és tápanyagokat, a változatosság azonban bizonyítottan megkönnyíti a megfelelő mennyiségű folyadék elfogyasztását, a sportitaloktól kezdve a teákon és üdítőkön át a vízig, ásványvízig majdnem minden alkoholmentes ital hozzájárul a szervezet folyadékszükségletének kielégítéséhez.
 
- nemzetisport.hu -


(0 szavazat)Adok a véleményedre, Te is sokat segíthetsz nekem, ha értékeled a fenti információkat. Innem látom milyen témákról érdemes továbbiakban írnom az oldalon.


Címkék: női fitness tippek, Tippek edzéshez - ezt idd sportolás közben!



Mi a véleményed róla? Tippek edzéshez - ezt idd sportolás közben!

Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Tippek edzéshez - ezt idd sportolás közben!

Alulírott, az alábbi checkbox pipálásával - az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) 6. cikk (1) bekezdés a) pontja, továbbá a 7. cikk rendelkezése alapján - hozzájárulok, hogy az adatkezelő a most megadott személyes adataimat a GDPR, továbbá a saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelje. Tudomásul veszem, hogy a GDPR 7. cikk (3) bekezdése szerint a hozzájárulásomat bármikor visszavonhatom, akár egy kattintással. Adatkezelési tájékoztató

Tippek edzéshez - ezt idd sportolás közben!, Tippek edzéshez - ezt idd sportolás közben!, női fitness tippek

 

 

női fitness debrecen
judy gym női fitness debrecen nyitva tartás 
judy gym fitness terem debrecen

Üzenőfal


Fitness debrecen - ElejéreFitness debrecen - VisszaFitness debrecen - KövetkezőFitness debrecen - Végére

Szia!
Jelenleg nincsenek csoportos óráink a vírushelyzet miatt!
Üdv: Judy Gym
Szia! Érdeklődni szeretnék hogy szombaton zumba óra van _e? Ha igen pontosan mikor és hogyan lehet jelentkezni? Köszi Erika
Szia! Már nincsen, csak azok az órák vannak, amik az órarendben is megtalálhatóak
Üdv, Judy Gym
Sziasztok! Van még nálatok amazon cross? Csak mert az órarendben nem látom.
Sziasztok! Személyi edzés érdekelne. Azt szeretném megkérdezni mennyibe kerülne ez?
Szia!
Minden óránkra előre be kell jelentkezni!
Üdv: Judy Gym
Sziasztok,

A szombati zumbára előre kell jelentkezni?
Szia!
A Dance step alapvetően egy Step aerobic karido edzés, de táncos formában, adott koreográfiára, amit a csoportos óra edző mutat be.
Üdv: Judy-Gym
Szia!
A személyi edzés 1 órás egy alkalommal.
Üdv: Judy-Gym
Szia!
Telefonon, emailben vagy személyesen tudsz bejelentkezni a csoportos órákra. Diákok is jelentkezhetnek. Az első két alkalom ingyenes a csoportos órákra, de bejelentkezés minden esetben szükséges. Az árakat az Árlistára kattintva nézheted meg.
Üdv: Judy-Gym
Fitness debrecen - ElejéreFitness debrecen - VisszaFitness debrecen - KövetkezőFitness debrecen - Végére


 
női fitness debrecen

Vélemények



 
 
 
 
 

 

 
Á.sz.f.
Adatkezelési tájékoztató

Fitness Debrecen Judy Gym Női Fitness Debrecen, táplálékkiegészítők fogyókúrás kiegészítők, torna eszközök, fitness terem, női torna, fodrászat Debrecen, manikür pedikür debrecen, ingyenes gyerekmegörző, ingyenes parkolás, szauna Debrecen, szolárium Debrecen, fitnesz és szépség szolgáltatások csak nőknek Debrecenben.  Judy Gym Női Fitness Terem Debrecen

 
 

Webáruház készítés

Webáruház és közösségi portál készítés:

 Webáruház készítés

  |  Marketing:

 Marketing

  |  Téma: Tippek edzéshez - ezt idd sportolás közben! - Fitness debrecen -