Bezár
judy gym debrecen
   

JUDY GYM Ne adja fel az edzést! - Tippek a kitartáshoz! - Fitness debrecen -

 

   

 
 


 

 
Kedves vendégeink! 2020.04.28-án (kedd) újra kinyitunk, fontos szabályok betartása mellett, melyeket részletesen lentebb olvashattok...

Szolgáltatásaink


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Táplálék Kiegészítők



Edzés-étkezési tippek


Étrendek

Protein Gusto recept ötletek

Receptek

Edzés tippek


extratel gsm
 
 
 

Keresés


A keresett fitness szolgáltatás vagy termék... A termékeket is beírhatod szóközzel elválasztva

Fitness debrecen - Keresés
Részletes keresés

A 10 utolsó kereső szó:

konditerem, grapefruit seed - 60 tabletta, meal replacement 750 g, zsírégető edzés, tri+creatine+malate+adagolas, biotech usa multivitamin woman - 60 tabletta, leggyakoribb, protein gusto - pancake 480 g, creatine ph-x pro, fiber

Ingyen bérlet


ingyen havi női fitness bérlet játék Debrecenben minden héten csütörtökön 10.00 órakor...

Ha itt a legelső név a tiéd, és a mai dátum szerepel mellette akkor ma az ingyen havi fitness bérlet a Tiéd... 

Telefonálj, mert ha este 18.00-ig nem hívsz akkor 18.00 óra után már nem leszel jogosult az ingyen női fitness bérletre... 06 30/87 999 77 vagy 06 52/249 499
 
BÉRLET NYERTESEK:
 
Asztalos Anett2020. 09. 17.
Kaprinyákné Tóth Andrea2020. 09. 10.
Liszkás Éva 2020. 09. 03.
Székely Anikó2020. 08. 27.
Pató Irina2020. 08. 20.
Gali Tünde2020. 08. 13.
Szilágyi Erzsébet2020. 08. 06.
Kelemen Kitti2020. 07. 30.
Lukács Zsanett2020. 07. 23.
Csapó Miklósné2020. 07. 16.

 

 

 

Fitness debrecen - - Ne adja fel az edzést! - Tippek a kitartáshoz!



Ne adja fel az edzést! - Tippek a kitartáshoz!

Az edzést elkezdeni könnyű, az igazi nehézség kitartani és nem feladni. Aki véghezviszi, amit eltervezett, joggal lehet büszke magára! Segítünk, hogy végig megőrizze elszántságát és valóban örömét lelje a mozgásban.

1. Az edzés elkezdése/újrakezdése előtt vizsgáltassa meg magát sportorvossal. Egy alapos felmérés megmutatja, hogy melyik sport a megfelelő az Ön számára és milyen erősen szabad terhelnie magát.

2. Ne eddzen meggondolatlanul!: Aki hirtelen ötlettől vezérelve őrült tempóban futni kezd vagy konditeremben erőlködik, sokszor kudarc éri és könnyen lehet, hogy többet árt a testének, mint amennyit használ. A tapasztalt edzők is fokozatosan építették fel edzettségi állapotukat.

3. Reális célokat tűzzön ki! Ezek a célok legyenek pont olyan könnyűek, amennyire kell, és olyan konkrétak, amennyire csak lehetséges. Aki egyből magasra teszi a lécet, hamarabb kudarcot vall. Egy kis kihívást azonban vállaljon be, különben hiányzik az ösztönzés.

4. Keressen magának egy sporttárscsapatot! Másokkal együtt nagyobb móka a sport. És ha alkalmanként fogytán a kedve a sporthoz, a csapattársak ösztönzése segíthet hozzákezdeni.
 
 
5. Kezdetben hetente 2-3 alkalommal eddzen 30-60 percig, laza tempóban, hogy elérjen egy alapkondíciót. Eddzen inkább hosszabb ideig és visszafogottan, semmint rövid ideig és intenzíven.

6. Vásároljon megfelelő öltözéket! Esőben és hóban is kiválóan lehet sportolni, ha a dzseki és nadrág nem ereszti át a vizet, de az izzadságot engedi elpárologni. A futáshoz nélkülözhetetlen az olyan jó cipő, ami tompítja az ütődést és segíti a láb gördülését.

7. Válassza ki azt a sportot, amit igazán élvez! Nem kell, hogy a futás legyen a jó Önnek csak azért, mert a kollégái is futnak. Nyugodtan próbálkozzon olyan különlegesebb sportokkal, mint a vívás vagy az aquajogging (vízi kocogás).

8. Előre dolgozzon ki stratégiát az olyan csábítások ellen, amik a sporttól visszatarthatják! Például otthon végezzen erősítő gyakorlatokat abban az esetben, ha az időjárás nem teszi lehetővé a kinti edzést.

9. Fix időpontokat válasszon a sportoláshoz! Így szép lassan tartós részévé válik életének a sport.

10. Ha rossz a kedve, ne az ablak előtt üldögéljen, hanem húzza fel a sportcipőjét és induljon el futni! Már tíz perc után észre fogja venni, hogy mennyit javult a hangulata. Használja ki ezt a hatást, és az edzés egyre inkább az életének a részévé fog válni.

11. Akkor is öltse magára sportruháját, ha fáradtan és kimerülten ér haza a munkából és voltaképpen semmi kedve sincs már edzeni. Ez a trükk sokszor segít, hogy összeszedjük magunkat.

12. Jutalmazza meg magát, ha sikerült leküzdenie régi rossz szokásait! Örüljön a kellemes fáradtságnak, a megdolgoztatott lábaknak és a pirospozsgás bőrének.

13. Elemezze ki a kudarcait! Ha nem jött össze a sportolás, nézze meg, min múlhatott. Nem volt már kedve a munka után hazamenni és átöltözni sportruhába? Ha a gyenge pontokat felismerte, el tudja kerülni őket - és például már reggel elviheti magával a sportruházatát.

14. Melegítsen be, így óvja magát a sérülésektől.

15. Kímélje a testét betegség vagy sérülés esetén, különben a panaszok rosszabbodhatnak. Kétség esetén kérdezze meg orvosát, hogy sportolhat-e.

16. Jutalmazza meg magát, ha egy adott időn keresztül rendszeresen edzett vagy egy bizonyos célt elért! Legyen nagyon büszke önmagára. Dicsekedjen sikerével barátainak és kollégáinak. Ön egy hős!

 
- webbeteg.hu, Vasas Ferenc -


(0 szavazat)Adok a véleményedre, Te is sokat segíthetsz nekem, ha értékeled a fenti információkat. Innem látom milyen témákról érdemes továbbiakban írnom az oldalon.


Címkék: női fitness tippek, Ne adja fel az edzést! - Tippek a kitartáshoz!



Mi a véleményed róla? Ne adja fel az edzést! - Tippek a kitartáshoz!

Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Ne adja fel az edzést! - Tippek a kitartáshoz!

Alulírott, az alábbi checkbox pipálásával - az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) 6. cikk (1) bekezdés a) pontja, továbbá a 7. cikk rendelkezése alapján - hozzájárulok, hogy az adatkezelő a most megadott személyes adataimat a GDPR, továbbá a saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelje. Tudomásul veszem, hogy a GDPR 7. cikk (3) bekezdése szerint a hozzájárulásomat bármikor visszavonhatom, akár egy kattintással. Adatkezelési tájékoztató

Ne adja fel az edzést! - Tippek a kitartáshoz!, Ne adja fel az edzést! - Tippek a kitartáshoz!, női fitness tippek

 

 

női fitness debrecen
 
judy gym fitness terem debrecen

Üzenőfal


Fitness debrecen - ElejéreFitness debrecen - VisszaFitness debrecen - KövetkezőFitness debrecen - Végére

Szia! Igen, lehet, de csak a szabadidő zsebről
Üdv: Judy Gym
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék hogy MKBs szépkártyával lehet nálatok bérletet venni?
Szia! Igen, van
Üdv: Judy Gym
Sziasztok. Érdeklődni szeretnék, hogy van még nálatok az a bérlet ami 10:30tól 13:00ig érvényes és 4990 Ft?
Szia!
Aki még soha nem volt itt, annak esetleg az első nap a konditeremben nem ingyenes?
Szia! Igen elfogadunk AYCM kártyát, de csak az appon keresztül tudsz bejelentkezni.
Üdv: Judy Gym
Sziasztok,
AYCM sportkártyát elfogadtok?
Köszi

Szia!
Jelenleg nincsenek csoportos óráink a vírushelyzet miatt!
Üdv: Judy Gym
Szia! Érdeklődni szeretnék hogy szombaton zumba óra van _e? Ha igen pontosan mikor és hogyan lehet jelentkezni? Köszi Erika
Szia! Már nincsen, csak azok az órák vannak, amik az órarendben is megtalálhatóak
Üdv, Judy Gym
Fitness debrecen - ElejéreFitness debrecen - VisszaFitness debrecen - KövetkezőFitness debrecen - Végére


 
női fitness debrecen

Vélemények



 
 
 
 
 

 

 
Á.sz.f.
Adatkezelési tájékoztató

Fitness Debrecen Judy Gym Női Fitness Debrecen, táplálékkiegészítők fogyókúrás kiegészítők, torna eszközök, fitness terem, női torna, fodrászat Debrecen, manikür pedikür debrecen, ingyenes gyerekmegörző, ingyenes parkolás, szauna Debrecen, szolárium Debrecen, fitnesz és szépség szolgáltatások csak nőknek Debrecenben.  Judy Gym Női Fitness Terem Debrecen

 
 

Webáruház készítés

Webáruház és közösségi portál készítés:

 Webáruház készítés

  |  Marketing:

 Marketing

  |  Téma: Ne adja fel az edzést! - Tippek a kitartáshoz! - Fitness debrecen -