Bezár
judy gym debrecen
   

JUDY GYM Fehérje kalauz - Fitness debrecen -

 

   

 
 


 

 
Kedves vendégeink! 2020.04.28-án (kedd) újra kinyitunk, fontos szabályok betartása mellett, melyeket részletesen lentebb olvashattok...

Szolgáltatásaink


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Táplálék Kiegészítők



Edzés-étkezési tippek


Étrendek

Protein Gusto recept ötletek

Receptek

Edzés tippek


extratel gsm
 
 
 

Keresés


A keresett fitness szolgáltatás vagy termék... A termékeket is beírhatod szóközzel elválasztva

Fitness debrecen - Keresés
Részletes keresés

A 10 utolsó kereső szó:

thyro, aerobic debrecen, iron, toth, gyerek, ajanlottlcarnitinfogyasztas, cre atp, new, aminosav and 1=1 and a=a, fitness ruházat

Ingyen bérlet


ingyen havi női fitness bérlet játék Debrecenben minden héten csütörtökön 10.00 órakor...

Ha itt a legelső név a tiéd, és a mai dátum szerepel mellette akkor ma az ingyen havi fitness bérlet a Tiéd... 

Telefonálj, mert ha este 18.00-ig nem hívsz akkor 18.00 óra után már nem leszel jogosult az ingyen női fitness bérletre... 06 30/87 999 77 vagy 06 52/249 499
 
BÉRLET NYERTESEK:
 
Kenéz Szabina2020. 07. 09.
Erdei Dóra2020. 07. 02.
Kovács Zsuzsnna2020. 06. 25.
Szászné Szalai Renáta 2020. 06. 18.
Nelli Erdődi2020. 06. 11.
Thamó Kinga2020. 06. 04.
Lengyelné Krisztina2020. 05. 28.
Kiss-Győri Magdolna2020. 05. 21.
Farkas Edit2020. 05. 14.
Kerekes Melinda2020. 05. 07.

 

 

 

Fitness debrecen - - Fehérje kalauz



Fehérje kalauz

A fehérje (protein) alapvetően fontos az izomnövekedéshez és a száraz izomtömeg fenntartásához. Ezúttal mindent elmondunk a fehérjékről, használatukról, fajtáikról.

Mi a fehérje és miért fontos?

A fehérje eredeti, görög eredetű neve protein, aminek jelentése „elsődleges fontosságú”. Nem véletlenül: a szervezet számára az energiát három makronutriens szolgáltatja, ezek a fehérje, a zsír és a szénhidrát.

A fehérje aminosavak összekapcsolódott lánca. Az Aminosavak a szervezet elsődleges nitrogénforrásai. Az izomnövekedéshez és a regenerálódáshoz a szervezet számára pozitív nitrogén egyensúly szükséges, de a fehérje az izomépítő tulajdonságokon felül még számos funkciót ellát.

- egyensúlyban tartja a vér pH értékét
- diéta idején védi az izomszövetet
- energiaforrásként szolgál, ha nincs elérhető szénhidrát
- részt vesz a hormonképzésben és a hormonszint fenntartásában
- bizonyos kémiai reakciókhoz szükséges
- hozzájárul a szervezet immunrendszerének megfelelő működéséhez
- hozzájárul a szervezet folyadékegyensúlyának fenntartásához

Fehérje és izomnövekedés

Ha a súlyzós edzés mellett megnöveled a napi fehérje bevitelt, azzal hatékonyan segítheted az izomtömeg növekedését. Az emberi szervezetben a protein áramlás állandó; az izomszövetek folyamatosan regenerálódnak és cserélődnek. Annak érdekében, hogy ezt maximalizálhasd, biztosítanod kell a folyamatos pozitív nitrogén egyensúlyt, amit többlet fehérje bevitellel érhetsz el.

Amennyiben a fehérje nem elegendő, az izomzat nem képes újraépülni, és szervezeted leépíti. De emellett az elégtelen fehérje bevitel számos testi funkcióra is negatív hatással lesz, amelyekhez a protein szükséges lenne (pl. hormonszabályozás, vér pH értéke, stb.).

Súlyzós edzésnél a normálisnál több izomszövetnek kell regenerálódnia, így a súlyemelők, erőemelők, testépítők számára fokozott protein bevitel szükséges ahhoz, hogy folyamatosan biztosítva legyen a kellő mennyiség.

Fehérje és fogyás

Mivel megemésztésükhöz több energia szükséges, a fehérjedús ételek termogenikus hatásúak. Ahhoz, hogy a szervezeted feldolgozza a proteint, 30%-kal keményebben kell dolgoznia, mint a szénhidrát vagy zsír esetében. Ebből adódóan a magas fehérje tartalommal rendelkező ételek fogyasztása gyorsítja az anyagcserét.

Megfelelő mennyiségű és minőségű protein kell ahhoz is, hogy mobilizálódjanak a zsírraktárak. Ha nem elegendő a fehérje beviteled, a szervezeted inkább az izomszöveteket fogja lebontani, hogy energiát nyerjen.

Fehérje és regeneráció

Az izomszövetek regenerálásában a proteinnek alapvető feladata van. Amikor edzel, két dolog történik:

- az izmok glikogén raktárai kiürülnek
- mikrosérülések keletkeznek az izomrostokban, amelyeket helyre kell állítani

Amennyiben a fehérje ellátás folyamatosan biztosított, szervezeted pozitív nitrogén egyensúlyban van, így az edzést követően azonnal izomregenerálásba kezd. Minél gyorsabb ez a folyamat, annál gyorsabban épülnek az izomszövetek és következhet az újabb edzés.

Fehérje források

Tipikus fehérje források: tojás, sajt, tej, csirke, tengeri halak, pulyka, marhahús, bárányhús, szója, mogyoró és a hüvelyes termések.

A fehérje forrásokat két csoportba sorolhatjuk: komplett és inkomplett fehérje források.

A komplett protein forrás minden esszenciális aminosavat tartalmaz. Ezek az állati eredetű fehérje források. Az inkomplett protein források a növényi fehérjék; ezekből hiányoznak bizonyos esszenciális Aminosavak.

A fehérje turmixok is nagyszerű fehérje források. Nem kell főzni, sütni, nem tartalmaznak semmilyen felesleges tápanyagot, ezért rendkívül gyorsan felszívódnak. A protein turmix fogyasztása költséghatékony és időtakarékos megoldás, és biztosítja edzés után a gyors aminosav ellátást, ami különösen fontos.

Táplálék-kiegészítő mint fehérje forrás

A táplálék-kiegészítők sokféle protein forrást tartalmazhatnak, de mi a különbség ezek között?

Nitro Gold PRO Enzy Fusion - 2200g zsák

Tejsavó fehérje:


A tejsavó a tej fehérje tartalmának kb. 20%-át teszi ki. A sajtgyártás mellékterméke, amely a legnépszerűbb fehérje forrás manapság a sportolók körében. Magas biológia értéke miatt nagyon jól hasznosul, ráadásul magas a BCAA tartalma. Alapesetben, (ha nincs hozzáadott mennyiség) glutamin- és Arginin tartalma alacsony.

Tejsavó koncentrátum:


A Tejsavó fehérje egy költséghatékonyabb változata. Egyszerűbb gyártási technológiával készül, kevesebb időt igényel az előállítása, mint a tejsavó izolátumnak, és annál kicsivel több zsírt és laktózt tartalmaz. Ár-érték arányát tekintve elsősorban a súlyzós edzést folytató sportolóknak jó választás.

Tejsavó izolátum:

A tejsavó család egy drágább változata. Magasabb a minőségi fehérje tartalma és a biológiai értéke. Kevesebb zsírt és laktózt tartalmaz, mint a tejsavó koncentrátum. Ízesítetlen változata akár 90%-nál is magasabb fehére tartalmú, míg a tejsavó koncentrátumnál ez a szám kb. 80%. Diétában a legjobb választás.

Tejsavó fehérje keverék:

Tejsavó izolátum és koncentrátum keveréke. A két protein forrás előnyeit összekovácsolva, egy kitűnő ár-érték arányú, minőségi fehérjét kapunk vele.

Casein Fusion - 908g

Kazein:


A kazein a tej fehérje tartalmának 80%-át teszi ki, tejfehérjének is hívják. Lassú felszívódású fehérje, ízre nagyon kellemes, telt. Pont ezért előszeretettel alkalmazzák tömegnövelőkben. Bár alacsonyabb a biológiai értéke, mint a tejsavó fehérjének, mégis hatékonyabb az izomépítésben. A kazeint ugyanis a szervezet sokkal kevésbé használja energiaforrásként és inkább az izomépítésre fordítja. Ugyancsak magas a Glutamin tartalma.

Tojás fehérje (albumin):

Magas az esszenciális és a nem esszenciális aminosav tartalma, koleszterinben pedig szegényebb, mint az egész tojás. A tojást tartják sokan a fehérje források királyának. A biológiai értéket is ehhez képest mérik, a tojásfehérje biológiai értéke tehát a 100-ast kapta. Ez a legjobb protein forrás laktózérzékenyek számára.

Szójafehérje:

Bár magas minőségű fehérje, mégsem olyan hatékony, mint a tej alapú fehérjék. Gyorsan emészthető, átlagos aminosav profillal. Biológiai értéke alacsonyabb, mint a tejsavóké, de szűkös pénztárca esetén jó választás a protein bevitel biztosításához.

Búzafehérje:

Egészséges és természetes alternatívája a tejtermék- és tojás alapú fehérjéknek. Laktóz- és koleszterin mentes, így vega testépítőknek és sportolóknak kiváló választás. Magas a Glutamin tartalma.

3P Amino Matrix - 240 tabletta

Borsó fehérje:


100%-osan gluténmentes fehérje forrás, szintén jó választás vegáknak. Laktóz- és koleszterinmentes, gyorsan emészthető és gazdag protein forrás. Egyelőre nem túl elterjedt, pedig előállítása sokkal inkább környezetbarát, mint a tejsavó fehérjéké.

Teljes tejfehérje:

Tejből kinyert szárított fehérje, amelyből a szénhidrátot és a zsírt eltávolítják. Rendkívül tápláló, magas kalciumtartalmú, valamint jelentős a vitamin és ásványi anyag tartalma is. A teljes tejfehérje egyaránt tartalmazza a tejsavót és a kazeint is.

A fehérje turmixok előnyei

- A testépítők és erősportolók naponta 5-8 kisebb étkezést folytatnak. Ennyi étel elkészítése nagyon időigényes feladat, szemben egy egyszerű turmix-szal, amit vízzel keverve egy shakerben pillanatok alatt el lehet készíteni. Ráadásul bármi közbejöhet, ami megakadályozhatja, hogy az ételt megmelegítsd és elfogyaszd, míg egy turmixot bárhol elfogyaszthatsz, bármilyen körülmények között. Nincs szükség tányérra, hűtésre, melegítésre.
- A fehérje turmix a tápanyagtartalmát tekintve költségkímélő is.
- Gyors felszívódása és emészthetősége miatt különösen előnyös edzés után fogyasztani.

Mikor a legfontosabb fehérje turmixot fogyasztani?

A protein időzítése lényeges a legjobb eredmények érdekében. Fontos, hogy megtaláld a számodra legfinomabb és legjobb fehérjeforrást, de emellett az időzítésre is oda kell figyelni, hogy kihasználhasd a fehérje turmix előnyeit:

- Ébredés utáni első étkezés: Sok idő telt el az utolsó étkezés óta, így a szervezet „ki van éhezve”, aminosav ellátásra van szüksége. A legjobb választás egy lassú- és egy gyors felszívódású fehérjeforrást is tartalmazó turmix. A gyors felszívódású protein révén a sejtek gyorsan tápanyaghoz jutnak, míg a lassú felszívódású fehérje forrás gondoskodik a megfelelő aminosav szintről jónéhány órára.
- Edzés előtt: Az edzés előtti étkezésnek is tartalmaznia kell lassú felszívódású fehérjét, hogy a gyakorlatok során megfelelő mennyiségű aminosav álljon rendelkezésre.
- Edzés után: Ez a legfontosabb időpont a fehérje turmix fogyasztásához. Gyors felszívódású protein forrást célszerű választani, hogy az anabolikus folyamatok minél gyorsabban beinduljanak. Az edzés utáni maximum fél óra az ún. anabolikus kapu időtartama; ekkor a szervezet rendkívül jó hatásfokkal hasznosítja a regenerációhoz szükséges aminosavakat. Egy-két órával az edzést követően pedig egy komplex, lassú felszívódású protein forrást tartalmazó étkezés szükséges.

Mikor érdemes még fehérjét fogyasztani?

- Étkezések között: Ha szilárd étel fogyasztására nincs mód, akkor érdemes napközben is egy-két lassú felszívódású protein turmixot elfogyasztani.
- Éjszaka: Lefekvés előtt szintén érdemes lassú felszívódású fehérjét fogyasztani, hogy éjszakára is biztosítsd a pozitív nitrogén egyensúlyt. Éjszaka, ha felébredsz, jó választás egy kazein turmix.

Fehérje és szénhidrát a tömegnöveléshez

Ha tömegnövelő időszakban vagy, minőségi szénhidráttal fogyaszd a proteint. Erre a célra tökéletesek az előre kevert tömegnövelő táplálék-kiegészítők, de magad is összerakhatod a szükséges összetevőkből, ha pontos mennyiségeket szeretnél fogyasztani.

A minőségi Szénhidrátok segítik a fehérje szállítását és hasznosulását. A szénhidrát bevitel hatására megnő a vércukorszint, aminek visszaállításához a szervezet inzulint bocsát ki. Az inzulin egy anabolikus hormon, ami a vérben található tápanyagokat a sejtekbe tereli. Így a vérben áramló Aminosavak is könnyebben jutnak az izomsejtekhez, ráadásul a kemény edzés hatására kiürült glikogén raktárak is gyorsan visszatöltődnek, ami segíti a regenerációt.

- biotechusashop.hu, BioTech USA -


(0 szavazat)Adok a véleményedre, Te is sokat segíthetsz nekem, ha értékeled a fenti információkat. Innem látom milyen témákról érdemes továbbiakban írnom az oldalon.


Címkék: kockás has noknek, női fitness debrecen hírvilág, fehérjeforrás fitness, fehérje ételek, kazein fehérjedús ételek, lassú felszívódású.fehérje noknek, buzafeherje debrecen, kockás hasak, legelso fehérje kiegészítok, Fehérje kalauz



Mi a véleményed róla? Fehérje kalauz

Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Fehérje kalauz

Alulírott, az alábbi checkbox pipálásával - az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) 6. cikk (1) bekezdés a) pontja, továbbá a 7. cikk rendelkezése alapján - hozzájárulok, hogy az adatkezelő a most megadott személyes adataimat a GDPR, továbbá a saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelje. Tudomásul veszem, hogy a GDPR 7. cikk (3) bekezdése szerint a hozzájárulásomat bármikor visszavonhatom, akár egy kattintással. Adatkezelési tájékoztató

Fehérje kalauz, Fehérje kalauz, legelso fehérje kiegészítok, kockás hasak, buzafeherje debrecen, lassú felszívódású.fehérje noknek, kazein fehérjedús ételek, fehérje ételek, fehérjeforrás fitness, női fitness debrecen hírvilág, kockás has noknek

 

 

női fitness debrecen
 
judy gym fitness terem debrecen

Üzenőfal


Fitness debrecen - ElejéreFitness debrecen - VisszaFitness debrecen - KövetkezőFitness debrecen - Végére

hello , is HIIT going to be back i dont see it on the schuduel ?
Szia! Igen, van
Üdv: Judy Gym
Sziasztok. Érdeklődni szeretnék, hogy van még nálatok az a bérlet ami 10:30tól 13:00ig érvényes és 4990 Ft?
Szia!
Aki még soha nem volt itt, annak esetleg az első nap a konditeremben nem ingyenes?
Szia! Igen elfogadunk AYCM kártyát, de csak az appon keresztül tudsz bejelentkezni.
Üdv: Judy Gym
Sziasztok,
AYCM sportkártyát elfogadtok?
Köszi

Szia!
Jelenleg nincsenek csoportos óráink a vírushelyzet miatt!
Üdv: Judy Gym
Szia! Érdeklődni szeretnék hogy szombaton zumba óra van _e? Ha igen pontosan mikor és hogyan lehet jelentkezni? Köszi Erika
Szia! Már nincsen, csak azok az órák vannak, amik az órarendben is megtalálhatóak
Üdv, Judy Gym
Sziasztok! Van még nálatok amazon cross? Csak mert az órarendben nem látom.
Fitness debrecen - ElejéreFitness debrecen - VisszaFitness debrecen - KövetkezőFitness debrecen - Végére


 
női fitness debrecen

Vélemények



 
 
 
 
 

 

 
Á.sz.f.
Adatkezelési tájékoztató

Fitness Debrecen Judy Gym Női Fitness Debrecen, táplálékkiegészítők fogyókúrás kiegészítők, torna eszközök, fitness terem, női torna, fodrászat Debrecen, manikür pedikür debrecen, ingyenes gyerekmegörző, ingyenes parkolás, szauna Debrecen, szolárium Debrecen, fitnesz és szépség szolgáltatások csak nőknek Debrecenben.  Judy Gym Női Fitness Terem Debrecen

 
 

Webáruház készítés

Webáruház és közösségi portál készítés:

 Webáruház készítés

  |  Marketing:

 Marketing

  |  Téma: Fehérje kalauz - Fitness debrecen -