Bezár
judy gym debrecen
   

JUDY GYM Hogyan válassz fogyókúrát? - Fitness debrecen -

 

   

 
 


 

 

Szolgáltatásaink


 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Táplálék Kiegészítők



Edzés-étkezési tippek


Étrendek

Protein Gusto recept ötletek

Receptek

Edzés tippek


extratel gsm
 
 
 

Keresés


A keresett fitness szolgáltatás vagy termék... A termékeket is beírhatod szóközzel elválasztva

Fitness debrecen - Keresés
Részletes keresés

A 10 utolsó kereső szó:

active woman, judy gym kapcsolat, melinda kozmetikus debrecen, alizetics kismama torna, debrecen, 842, shaker kupak, 30, shaker atlatszo, kango

Ingyen bérlet


ingyen havi női fitness bérlet játék Debrecenben minden héten csütörtökön 10.00 órakor...

Ha itt a legelső név a tiéd, és a mai dátum szerepel mellette akkor ma az ingyen havi fitness bérlet a Tiéd... 

Telefonálj, mert ha este 18.00-ig nem hívsz akkor 18.00 óra után már nem leszel jogosult az ingyen női fitness bérletre... 06 30/87 999 77 vagy 06 52/249 499
 
BÉRLET NYERTESEK:
 
Hajdu Ildikó2019. 08. 22.
Deák Laura2019. 08. 15.
Apáti Zsuzsanna2019. 08. 08.
Kocsis Dorottya2019. 08. 01.
Karap Judit2019. 07. 25.
Molnár Judit2019. 07. 18.
Kathi Viktória2019. 07. 11.
Ráthy Dorina2019. 07. 04.
Veres Eleonóra 2019. 06. 27.
Szabó Rita2019. 06. 20.

 

 

 

Fitness debrecen - - Hogyan válassz fogyókúrát?



Hogyan válassz fogyókúrát?

Általános kimutatások szerint hazánk lakosságának több mint 30% -a elhízott.

 Ez nem csak esztétikai, hanem komoly egészségügyi probléma is. Az elhízás következményei közé tartoznak a megemelkedett vérzsír szintek miatt kialakuló betegségek. Emelkedik a vér triglicerid szintje, LDL koleszterin szintje és csökken a védő HDL koleszterin szint. Kialakulhat érelmeszesedés, magas vérnyomás, más szív- és érrendszeri betegségek, amik következményeképpen bármikor bekövetkezhet a szívinfarktus, mely a vezető halálokozók egyike manapság. Jelentős rizikó tényező még a cukorbetegség kialakulása, valamint az epekő képződést is „elősegíti".



Mindezeket összegezve láthatjuk, hogy a túlsúly fennállása egyenesesen arányos az egészségügyi problémákkal. Már 10-15% -os fogyás esetén jelentősen lehet javítani a kockázati tényezőkön.

A fogyás, vagy szálkásítás, egyazon fogalmak

Mindkettőnél a zsírvesztés a cél, a különbség csak az egyén izomzatában van. Teljesen mindegy, hogy nem sportoló kövér személyről, vagy versenysportolóról van szó, a zsírvesztés elvi működésében nincs különbség. Ebben a témakörben sajnos olyan szintű csalások, hazugságok és idióta téveszmék vannak a köztudatban, hogy egész iparágat tudnak eltartani. Míg dagadt orvosok, táplálkozási tanácsadók adnak ebben tanácsot, valamint dagadt színművésznők írnak fogyásról könyvet és debil női magazinok káposztaleves diétákat közölnek le, nincs min csodálkozni, a téma hitelessége könnyen elvész.

A zsírvesztés eszközei a megfelelő táplálkozás (diéta), az aerob edzés és a súlyzós edzés

Átlagember számára népszerű a diéta helyett a „fogyókúra” kifejezés, amely a gyakorlatban egy rövid ideig tartó „diétás” program, amely után vissza lehet térni a normál táplálkozásra. Ez elgondolkodtató, mivel ha egy adott étrendtől elhízunk x idő (akár évek) alatt, hogyan gondolhatjuk, hogy a felszedett zsírtól egy-két-pár hét alatt megszabadulhatunk, általában éhezéssel? És, ha ez működne is, hogyan gondolhatjuk, hogy visszaállhatunk normál étkezésre anélkül, hogy zsírt szednénk fel?

A másik hiba, a „testsúlyvesztés” fogalma

A testsúlyunk a komplett testtömegünket jelenti, az izomzatunkat, az abban lévő vizet, a zsírt, a bőrünk alatt lévő vizet és a csontozatunkat, valamint a szerveink súlyát értjük ez alatt. Ha fogyni akarunk, zsírt akarunk veszíteni, nem testsúlyt. Tehát a testzsír százalék csökkentése a cél. Ha veszítünk a testsúlyunkból éhezéssel, az jelenthet izomvesztést is, tehát lehet, hogy egy gramm zsírt nem veszítettünk és kövérebbnek látszódunk.

Fontos tény, hogy „fogyasztó termékek” nem léteznek

Kényelmes elképzelni, hogy míg ülünk a fotelben, valami vegyi anyag „elpárologtatja” belőlünk a zsírt. Megfelelő táplálkozás és sportolás nélkül a zsírvesztés csak távoli idill marad. A zsírégetőnek nevezett termékek viszont segítik az alacsony kalóriabevitel mellett fenntartani az energiaszintünket, emelik a testhőt, így fokozva a kalóriafelhasználást, vagy fokozzák a mozgás során felhasznált zsírsavak mennyiségét. Hatásukat megfelelő étrend és sportmozgás mellett fejtik ki.

Másik fontos tény, hogy helyi zsírégetés sem létezik

A hasi izmok edzésével nem lesz kockás a hasunk látványosan, mivel a fölötte lerakódott zsírréteg eltakarja azt. Majd miután a zsírréteg eltávozott a globális zsírvesztés keretei között, úgy folyamatosan fognak előtűnni a „kockák”. Nem megkerülhető információ az sem, hogy a zsír, mint egy piramis úgy épül, ahová legelőször rakódik le, onnan fog legutoljára „távozni”. Az, hogy kinek hol rakódik le, az genetikailag meghatározott dolog. Nagyon könnyű hétköznapi táplálkozás során túl sok zsírt bevinni, ahogy túllépjük kalóriaigényünket, egyből elraktározzuk a felesleges nem hasznos tápanyagokat, a zsírt és a többlet szénhidrátot.

Testzsírunk egy vészraktár az aerob tevékenység számára

Ami oda bekerül, azt nagyon nehéz onnan kiszedni, mert a zsírt energiaforrásként felhasználni a testünknek nem egyszerű, gyakorlatilag csak aerob folyamat közben lehet. A zsírok a test működésének, hormon és enzimrendszerének működtetői, valamint energiaforrás aerob folyamatokhoz, minden olyan folyamathoz, amely nem jár intenzív izommunkával.



Mi okozza az elhízást?

Az elhízást a nem megfelelő minőségű táplálék okozza. Az emberi test az evolúció során úgy fejlődött ki, hogy a természetben található alapanyagokat tudja táplálékként felhasználni. A nem felhasználható táplálékot nagyon könnyen zsírrá alakítja, viszont a zsírból energiát nyerni bonyolult és lassú folyamat, ezért a zsíroktól nehéz megszabadulni. Tévhit, hogy ha kevés a bevitt szénhidrát, vagy kalória, a zsírokat használjuk fel. Ahogy a kalória bevitelünk leesik, testünk a bevitt fehérjékből fog glikogént csinálni, ha nincs elég bevitt fehérje, akkor marad az izomfehérje, így testünk elkezdi az izmokat bontani. Ezt katabolikus állapotnak nevezzük, amiben testünk még kevésbé nyúl a zsírokhoz, mivel azok vészraktárokként funkcionálnak, így azokhoz nyúlunk legutoljára.
 
Ahhoz, hogy a zsír energiaforrásként működjön, oxigén jelenlétére van szükség. A zsír zsírsavakká alakul, a véráramba kerül, majd a sejtekben használódik fel, sejten belüli üzemanyagként, a legalsó, ATP-kreatinfoszfátszintézis energiarendszerben.

Hogyan veszíthetünk zsírt?
Először is olyan táplálékokat fogyasszunk, amelyeket testünk fel tud használni, és nem alakít zsírrá. Ha az étel nem feldolgozott, hanem természetes, természetben előforduló alapanyagokból van, magas a tápértéke, komplex szénhidrát, fehérje és telítetlen zsírtartalma, akkor testünk fel fogja használni és nem fog „nyitni” vészraktárt. Úgynevezett hagyományos étkezéstől az emberek nem túltápláltak, hanem alultápláltak lesznek, mivel az alapvető tápanyagokból keveset visznek be, ezért a szervezet folyamatosan raktárakat halmoz fel, majd végül kialakul a kóros kövérség állapota. Ha nem viszünk be tápanyagokat, elég szénhidrátot és fehérjét, testünk az izmokat kezdi el bontani, és azonnal elkezdi „őrizni” a zsírt.
„Két éhezés alatt gyakorlatilag simán feléljük a glikogénkészletet, ami az izmokban tárolódik. Ezt tegyük fel összesen 2kg glikogén. Minden gramm glikogén megköt 4g vizet. Ez azt jelenti, ha 1g glikogén elfogy, kiürül vele 4g víz, tehát röhögve veszítünk 10kg-ot a súlyunkból.” Mivel a glikogén az izmokban tárolódik, ezért, ha kifogy, az izom mérete kisebb lesz, zsírt gyakorlatilag semmit nem veszítünk, sőt testünk még jobban fog ragaszkodni hozzá. Hiába örülünk a 10kg mínusznak, mert testzsír százalékunk még nő is, majd mikor visszatérünk a hagyományos étkezésre hiperkompenzáció lép fel, és nemhogy az eredeti szintre tölt vissza a szervezetünk, hanem még extra raktárakat nyit meg, ha esetleg újból ínséges idők jönnének. Ezért van az, hogy fogyókúra után többet szednek vissza az emberek, mint amennyit leadtak.

Hatásos zsírvesztés eléréséhez először meg kell tanítanunk testünket, hogy a tápanyagot az izomba szállítsa, ennek legjobb eszköze a súlyzós edzés. Adjunk testünknek megfelelő minőségű és mennyiségű táplálékot, ez nem kevés táplálékot jelent, hanem a három alapvető makrotápanyag arányos bevitelét, amely pontosan meghatározható.
 
A zsírvesztés legjobb eszköze az aerob edzés. Aerob edzést mindig végez testünk, az alvás is aerob tevékenység, de persze kevés ahhoz, hogy sok zsírt veszítsünk vele. Az aerob edzés lényege, hogy olyan mozgást végzünk, amely nem jelent nagy izommunkát, mégis folyamatos, monoton mozgás, amely megemeli pulzusunkat. Az izomra ható csekély intenzitás miatt nem kell glikogént használnunk, van testünknek ideje arra, hogy a zsírokat használja fel energiaforrásként.

Az izomveszés akadályozza a zsírvesztést

Az éhezés vékony, de zsíros testet eredményez, fonnyadt izomzattal. A zsír elvesztéséhez diétázni kell, egy speciális étrendet kell betartani, amely alkalmas arra, hogy a zsírokat mobilizáljuk. A diétás programnak jó minőségű természetes alapélelmiszereket kell tartalmaznia, tápanyageloszlás szempontjából, pedig a normálisnál kevesebb szénhidrátot és több fehérjét. Nyilván a tápanyagigény egyéni, egy nem sportolónak sokkal kevesebb tápanyag kell.
 
Tehát a legfontosabb teendők
Szénhidrátbevitel lecsökkentése, zsírbevitel lecsökkentése és kizárólag jó minőségű zsírok alkalmazása, fehérjebevitel megnövelése, víz, multivitamin és ásványi anyag bevitel optimalizálása. Maga a diéta önmagában már jelenthet testzsír csökkenést, azonban a tökéletes eredmény eléréséhez aerob és súlyzós edzés is szükséges.

biotechusashop.hu
 


(0 szavazat)Adok a véleményedre, Te is sokat segíthetsz nekem, ha értékeled a fenti információkat. Innem látom milyen témákról érdemes továbbiakban írnom az oldalon.


Címkék: kockás has noknek, női fitness debrecen hírvilág, kockás hasak



Mi a véleményed róla? Hogyan válassz fogyókúrát?

Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Hogyan válassz fogyókúrát?

Alulírott, az alábbi checkbox pipálásával - az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) 6. cikk (1) bekezdés a) pontja, továbbá a 7. cikk rendelkezése alapján - hozzájárulok, hogy az adatkezelő a most megadott személyes adataimat a GDPR, továbbá a saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelje. Tudomásul veszem, hogy a GDPR 7. cikk (3) bekezdése szerint a hozzájárulásomat bármikor visszavonhatom, akár egy kattintással. Adatkezelési tájékoztató

Hogyan válassz fogyókúrát?, kockás hasak, női fitness debrecen hírvilág, kockás has noknek

 

 

női fitness debrecen
judy gym női fitness debrecen nyitva tartás 
judy gym fitness terem debrecen

Üzenőfal


Fitness debrecen - ElejéreFitness debrecen - VisszaFitness debrecen - KövetkezőFitness debrecen - Végére

Szia!
Az óráink nincsenek csoportokba osztva, mindenki akkor és arra az órára jön el amire szeretne. Csak fontos, hogy mindig előre bejelentkezzetek és ha nem tudtok eljönni akkor lemondjátok az órát.
Ha be szeretnél jelentkezni hívj minket telefonon:
Mobil: 06-30/87-999-77
Telefon: 06-52/249-499
Üdv: Judy Gym
Sziasztok! A Zumba csoportokba van osztva vagy mind a három nap ugyanaz a csoport? Lehet csak egy vagy két alkalmon részt venni hetente? Hogy lehet bejelentkezni?
Köszönöm, Angela
Szia!
Köredzés bérleted meg tudjuk hosszabbítani. Légy szíves jelezd a recepción.

Üdv:
Judy-Gym
Szia! Korodra való tekintettel kérünk, hogy a JUDY-GYM oldalunkon megtalálod a személyi edzők elérhetőségét és minden kérdésedre válaszolnak!

Üdv: JUDY-GYM

Nem a saját hibánk miatt elmaradt Köredzés bérlet érvényességi ideje esetleg még lesz e hosszabbítás legalább 1 hónappal, vagy a bérlet másra felhasználhato e, vagy a terem visszavásárolja?
Szia én 14 éves vagyok és azt akarom kérdezni hogy lenne személyi edző aki elválalna?
Szia! Az összes személyi edzőnk 25000Ft/10alkalom áron tart személyi edzést + a terembérlet ára.

Üdv: Judy Gym
Üdv. Érdeklődnék a személyi edzésről, illetve hogy mennyiért vállalják?
Kedves Gabi!
A spinning órák megszűntek.

Üdv:
Judy-Gym
Érdeklődni szeretnék, hogy spinning óra már nincs?
Üdv. Gabi
Fitness debrecen - ElejéreFitness debrecen - VisszaFitness debrecen - KövetkezőFitness debrecen - Végére


 
női fitness debrecen

Vélemények



 
 
 
 
 

 

 
Á.sz.f.
Adatkezelési tájékoztató

Fitness Debrecen Judy Gym Női Fitness Debrecen, táplálékkiegészítők fogyókúrás kiegészítők, torna eszközök, fitness terem, női torna, fodrászat Debrecen, manikür pedikür debrecen, ingyenes gyerekmegörző, ingyenes parkolás, szauna Debrecen, szolárium Debrecen, fitnesz és szépség szolgáltatások csak nőknek Debrecenben.  Judy Gym Női Fitness Terem Debrecen

 
 

Webáruház készítés

Webáruház és közösségi portál készítés:

 Webáruház készítés

  |  Marketing:

 Marketing

  |  Téma: Hogyan válassz fogyókúrát? - Fitness debrecen -