Bezár
judy gym debrecen
   

JUDY GYM Ülőmunka elleni akció - Fitness debrecen -

 

   

 
 


 

 

Szolgáltatásaink


 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Táplálék Kiegészítők



Edzés-étkezési tippek


Étrendek

Protein Gusto recept ötletek

Receptek

Edzés tippek


extratel gsm
 
 
 

Keresés


A keresett fitness szolgáltatás vagy termék... A termékeket is beírhatod szóközzel elválasztva

Fitness debrecen - Keresés
Részletes keresés

A 10 utolsó kereső szó:

képek, hot, smink, gofri debrecen, kreatin, 156, creatine phoshate cpx tableta, kodzu tabletta, isotonic, triko

Ingyen bérlet


ingyen havi női fitness bérlet játék Debrecenben minden héten csütörtökön 10.00 órakor...

Ha itt a legelső név a tiéd, és a mai dátum szerepel mellette akkor ma az ingyen havi fitness bérlet a Tiéd... 

Telefonálj, mert ha este 18.00-ig nem hívsz akkor 18.00 óra után már nem leszel jogosult az ingyen női fitness bérletre... 06 30/87 999 77 vagy 06 52/249 499
 
BÉRLET NYERTESEK:
 
Pékné Lukács Márta2019. 11. 07.
Basa Anikó2019. 10. 31.
Szabó Júlia2019. 10. 24.
Györfiné Sebestény Csilla2019. 10. 17.
Ráth Barbara2019. 10. 10.
Torkosné Kottner Erzsébet2019. 10. 03.
Villás Gabriella2019. 09. 26.
Cseke Anita2019. 09. 19.
Kissné Szilágyi Enikő2019. 09. 12.
Baloghné Komlósi Adrienn2019. 09. 05.

 

 

 

Fitness debrecen - - Ülőmunka elleni akció



Ülőmunka elleni akció

Mit tehetünk az egészségünkért, ha ülőmunkát végzünk?

Ma reggel hallottam az MR1 Napközben című adásában egy félórás beszélgetést arról, hogy milyen ártalmas az ülőmunka és mit tehetünk ellene. A szakértők elismerték, hogy az ülőmunka világjelenség, a „tenni ellene” tehát nem azt jelenti, hogy menjünk ki az utcára tiltakozni – azaz dehogynem, menjünk ki az utcára sétálni, nordic walkingozni stb.
Tény, hogy a 8 órás irodai ülőmunka és mellette az igen elterjedt autózás (vagy ülve tömegközlekedés) gyakorlatilag merénylet az ember anatómiája ellen.
Ha hozzátesszük, hogy leginkább ülve eszünk, számítógépezünk, nézünk tévét, mozifilmet, színházi előadást, beszélgetünk a barátainkkal vagy vesszük át a házit a gyerekünkkel, akkor kész csoda, hogy előbb-utóbb nem kötünk ki valamennyien az ortopédián. Bár állítólag ez a tendencia. (S ez csak a jobbik eset. Az egyik barátnőm kolléganője nemrég halt meg harmincévesen – ülőmunka következtében kialakult trombózis miatt.)
Mit tehetsz?
Ülj jól!
A sokat emlegetett ismérvek szerint: 
Ülés közben derékszöget zárjon be a felsőtested és a combod, az alsó- és a felső lábszárad, valamint az asztalon az al- és a felkarod.
Lehetőleg ne keresztezd a lábaidat, vagy legalább ne ülj sokáig ilyen pózban (különösen, ha visszérre hajlamos vagy: elszorítod vele a vérkeringést.)
Ha számítógépezel, a monitorod felső része legyen szemmagasságban. 
Fontos, hogy a derekad meg legyen támasztva a szék által. Ha nem ilyen a széked, tegyél a derekad mögé felcsavart törülközőt (vagy vegyél ülőpárnát).
A széked lehetőleg karfás legyen, hogy pihentetni tudd rajta a karodat.
Használj térdeplőszéket vagy a fit-bal labdát: ezek is tehermentesítik a gerincet.
Tarts mozgásszünetet!
Igen, ez nagyon fontos, mert koncentráció közben öntudatlanul „belemerevedünk” az adott pózba, anélkül, hogy tudnánk róla, és ez sem tesz jót a testünknek.
Legalább óránként állj fel az íróasztalod mellől, és mozgasd át magad.
Ha telefonálni akarsz egy kollégádnak, inkább sétálj át hozzá. 
Lift helyett használd a lépcsőt.
Nyújtózkodj, guggolj, végezz fejkörzést: ne szégyeld magad. Ha nagyon hivatalos a közeg, ahol dolgozol, tedd ezt a mosdóban. De a legjobb lenne, ha nem lenne ciki óránként (akár együtt) „mozogni” az irodában – óránként cigiszünetet tartani miért nem az? 
A szakértők a masszázst is javasolják – akár irodai megoldásként is.
Ha otthon dolgozol, óránként szakítsd meg a munkát egy kis házimunkával.
Mozogj sokat!
Végigülted a munkaidődet, és a lehető legrosszabb, ha ezek után hazamész tespedni.
Járj rendszeresen masszőrhöz: ez nem luxus, ellenkezőleg, nagyon hasznos.
Ragadj meg minden lehetőséget a mozgásra, és élvezd, hogy egészséges tested van!
Keress fel egy szakembert, aki megállapítja, hogy érdemes-e gerinctornára járnod. 
Az orvosi kezelést szükséges rossznak tekintjük. Tekints helyette a sportolást szükséges jónak!
 
Szöveg: Majsa Krisztina, fotó: photl.com
www.evamagazin.hu
 
 
 


(1 szavazat)Adok a véleményedre, Te is sokat segíthetsz nekem, ha értékeled a fenti információkat. Innem látom milyen témákról érdemes továbbiakban írnom az oldalon.


Címkék: női fitness debrecen hírvilág, kockás has noknek, gránátalma debrecenben, térdeploszék egészségpénztár, granátalmalé debrecenben, ülomunka kiegészítok, ülomunka narancsbor, gimnasztikai labda trombózis ellen, majsa krisztina, ülomunkára torna képekkel

Képek:
Az előre, vagy hátra lapozáshoz, kattints a kép jobb, vagy bal oldalára.
A képek áttekintéséhez húzd az egeret a kép alatti menü feliratra.






Mi a véleményed róla? Ülőmunka elleni akció

Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Ülőmunka elleni akció

Alulírott, az alábbi checkbox pipálásával - az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) 6. cikk (1) bekezdés a) pontja, továbbá a 7. cikk rendelkezése alapján - hozzájárulok, hogy az adatkezelő a most megadott személyes adataimat a GDPR, továbbá a saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelje. Tudomásul veszem, hogy a GDPR 7. cikk (3) bekezdése szerint a hozzájárulásomat bármikor visszavonhatom, akár egy kattintással. Adatkezelési tájékoztató

Ülőmunka elleni akció, ülomunkára torna képekkel, majsa krisztina, gimnasztikai labda trombózis ellen, ülomunka narancsbor, ülomunka kiegészítok, granátalmalé debrecenben, térdeploszék egészségpénztár, gránátalma debrecenben, kockás has noknek, női fitness debrecen hírvilág

 

 

női fitness debrecen
judy gym női fitness debrecen nyitva tartás 
judy gym fitness terem debrecen

Üzenőfal


Fitness debrecen - ElejéreFitness debrecen - VisszaFitness debrecen - KövetkezőFitness debrecen - Végére

Szia!
Volt deepWORK az órarendünkben, de sajnos nem volt rá igény ezért megszűnt.
Üdv:
Judy-Gym
Szia!
Minden csoporotos órára előre be kell jelentkezni. Vagy telefonon vagy emailben tudod ezt megtenni.
Üdv:
Judy-Gym
Sziasztok!
Ma nyitva vagytok??!
Köszi
Szia!
Soha nem voltam még nálatok, és azt szeretném kérdezni, hogyha oda megyek, már lehet is az órákon részt venni? Vagy előzetes bejelentkezés szükséges?
Köszönöm!
Sziasztok! Deepwork óráról szeretnék érdeklődni, az órarendben sajnos nem találom. Előre is köszi!
Szia! Igen, 9-18 óráig, a csoportos órák elmaradnak!

Üdv: Judy Gym
Szia! Október 23-án nyitva lesztek?
Szia!
Nincs jelenleg jóga óránk. Aktuális órarendünket itt találod: [katt]
Üdv: Judy Gym
szia! Jóga órátok van?
Szia! Az órarendünket itt találod: [katt]
Üdv, Judy Gym

Fitness debrecen - ElejéreFitness debrecen - VisszaFitness debrecen - KövetkezőFitness debrecen - Végére


 
női fitness debrecen

Vélemények



 
 
 
 
 

 

 
Á.sz.f.
Adatkezelési tájékoztató

Fitness Debrecen Judy Gym Női Fitness Debrecen, táplálékkiegészítők fogyókúrás kiegészítők, torna eszközök, fitness terem, női torna, fodrászat Debrecen, manikür pedikür debrecen, ingyenes gyerekmegörző, ingyenes parkolás, szauna Debrecen, szolárium Debrecen, fitnesz és szépség szolgáltatások csak nőknek Debrecenben.  Judy Gym Női Fitness Terem Debrecen

 
 

Webáruház készítés

Webáruház és közösségi portál készítés:

 Webáruház készítés

  |  Marketing:

 Marketing

  |  Téma: Ülőmunka elleni akció - Fitness debrecen -