Bezár
judy gym debrecen
   

JUDY GYM Intervall edzés - Fitness debrecen -

 

   

 
 


 

 
Fitness debrecen - Szolgáltatásaink   Fitness debrecen - Szolgáltatásaink

Szolgáltatásaink


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Fitness debrecen - Táplálék Kiegészítők   Fitness debrecen - Táplálék Kiegészítők

Táplálék Kiegészítők



Fitness debrecen - Edzés-étkezési tippek   Fitness debrecen - Edzés-étkezési tippek

Edzés-étkezési tippek


Étrendek

Protein Gusto recept ötletek

Receptek

Edzés tippek


extratel gsm
 
 
 
Fitness debrecen - Keresés   Fitness debrecen - Keresés

Keresés


A keresett fitness szolgáltatás vagy termék... A termékeket is beírhatod szóközzel elválasztva

Fitness debrecen - Keresés
Részletes keresés

A 10 utolsó kereső szó:

peak multivitamin, állás, gigi kozmetikai termékek, t-forma, pink, power plate, mitol, biotech usa desert vélemény, tribooster hatása a spermára, casein

Fitness debrecen - Ingyen bérlet   Fitness debrecen - Ingyen bérlet

Ingyen bérlet


ingyen havi női fitness bérlet játék Debrecenben minden héten csütörtökön 10.00 órakor...

Ha itt a legelső név a tiéd, és a mai dátum szerepel mellette akkor ma az ingyen havi fitness bérlet a Tiéd... 

Telefonálj, mert ha este 18.00-ig nem hívsz akkor 18.00 óra után már nem leszel jogosult az ingyen női fitness bérletre... 06 30/87 999 77 vagy 06 52/249 499
 
BÉRLET NYERTESEK:
 
Dudás Márta2017. 12. 07.
Vona Lilla2017. 11. 30.
Bagoly Timea2017. 11. 23.
Moldván Edit2017. 11. 16.
Sebők Ágnes2017. 11. 09.
Csörsz Judit2017. 11. 02.
Szalontai Márta2017. 10. 26.
oláh ancsa2017. 10. 19.
Benedek Zsanett2017. 10. 12.
sándor ildikó2017. 10. 05.

 

 

 

Fitness debrecen - - Intervall edzés



Intervall edzés

Az intervall szó egyre divatosabb manapság, ha edzéstervről vagy testmozgásról beszélünk. De valóban tudjuk-e, mit is takar ez a kifejezés és a vele összekapcsolt mozgások? És valóban felkészültek vagyunk-e egy intervall órához? És valóban azt a célt szolgálja-e, amit el szeretnénk érni?

Az intervall edzés kialakulása a második világháború utánra tehető. Futóatléták számára fejlesztették ki és jelentős eredménynövelést értek el ezzel a módszerrel. Pozitív hatásai révén több sportágban is elkezdték alkalmazni, úgy mint az atlétika, a labdarúgás, úszás vagy a kerékpározás. Ma pedig nincs olyan sportág, ahol ne illesztenék be a sportolók edzéstervébe. Valamint már a hétköznapi emberek számára is elérhetővé vált, elég elindulni futni vagy bemenni egy fitneszterembe. Az intervall megnevezés az intervallum szóból származik, melynek szakasz a jelentése. Ez az edzéstípus ezen az elven alapul, vagyis tervszerűen változó szakaszokra bontja az edzést, terhelési és pihenőidőkre, ahol a pihenés mindig aktív pihenést jelent. Ez azt takarja, hogy a mozgást nem hagyjuk abba teljesen erre az időintervallumra, csak kisebb intenzitással folytatjuk tovább a következő terhelésig. Például futásnál lassabb tempóban futjuk, de inkább kocogjuk végig a pihenőszakaszt, majd terhelésnél újra gyorsítunk.

A terhelés és pihenőidő alapos tervezése

Többféle szempont figyelembevételével tervezhetjük meg ezeket a szakaszokat, alapul vehetjük a szakaszok idejét, vagyis milyen időtartamúak legyenek az egyes szakaszok, a szakasz hosszát, vagyis hány métert kell az egyes szakaszokban megtenni vagy a terhelési és pihenőidőben megvalósítandó pulzust. Ezek a kritériumok általában keverten jelennek meg az edzések alatt, legjellemzőbb, hogy terhelési szakasz idejét és a pihenő szakaszban elérendő pulzust vagy a terhelési szakasz hosszát és a pihenő szakaszban elérendő pulzust kombináljuk egy edzésen belül.

A terhelés és a pihenőidő hossza mindig függ az elérendő céltól, valamint aktuális fizikai állapotunktól, teljesítőképességünktől, de a terhelési szakasz soha nem lehet hosszabb, mint a pihenőidő. Sőt, minél magasabb intenzitású, minél nagyobb erőkifejtést igényel egy terhelési szakasz, annál rövidebb ideig tart és ezzel egyidejűleg hosszabb lesz a pihenőszakaszban eltöltött idő, hiszen ilyenkor sokkal több idő kell, hogy a szervezet visszaálljon a kívánt szintre és a pulzus is lejjebb menjen.
 
 
Népszerű edzésmódszer az állóképesség fokozására

Az intervall edzés nagyon jó képet ad az aktuális állóképességünkről, láthatjuk, milyen hamar, esetleg mennyire nehezen képes visszaállni a szervezet a terhelés előtti állapotra, valamint a fejlődésünk is jól szemmel követhető ugyanezekkel a megfigyelésekkel. Minél jobb az állóképességünk, minél többet fejlődtünk, annál hamarabb képes a szervezet kompenzálni a fokozott igénybevételt, észrevehetően gyorsabban csökken a pulzusunk a pihenőszakaszokban és áll be a kívánt szintre és annál hamarabb áll készen egy újabb terhelésre a szervezetünk.

Ez az edzésmódszer méltán népszerű, mert számos előnye van, ilyenek az állóképesség fejlődése, az energiafelhasználás fokozódása, vagyis hatékony zsírégetés, valamint a teljesítmény növelése. Viszont mindenképpen érdemes előre meghatározni, mi is a célunk ezzel az edzéssel, valamint jelenleg milyen fizikai állapotban vagyunk és személyre szabottan kell kialakítani programunkat, amivel garantált a siker. Ha ezt nem tesszük meg, abban az esetben fennáll annak a veszélye, hogy többet ártunk az edzéssel, mint amennyit használunk.

Hogyan kezdjük, mikor hatékony?

Amennyiben most szeretnénk elkezdeni a mozgást, abban az esetben nem ajánlott rögtön intervall edzéssel kezdeni, hanem mindenképpen előzze meg legalább egy 2 hónapos könnyed mozgás, amely felkészíti a szervezetet a fokozottabb igénybevételre. Majd a két hónap elteltével is csak maximum közepes intenzitással érdemes végigcsinálni az edzéseket.

A tévhittel ellentétben nem kizárólag akkor jó és hatékony egy edzés, amikor befejeztével levegő után kapkodunk, szédülünk, izomfájdalmaktól szenvedünk. A közepes intenzitású mozgások után mindig kellemesen érezzünk magunkat és egy-két nap elteltével ismét teljes erővel készen állunk a következő edzésre. Ez az intervall edzések esetében is igaz. Amennyiben már legalább egy fél éve rendszeresen edzünk, abban az esetben akár magas intenzitáson is végezhetjük intervall edzéseinket alkalmanként, ezzel hatékonyan növeljük tovább állóképességünket, valamint teljesítményünket is fokozhatjuk.

Testreszabott edzésterv

Azt azonban érdemes mindenképpen tisztázni, hogy nem lehet kizárólagosan intervall edzésekből felépíteni egy edzéstervet, más típusú edzésekkel érdemes kombinálni, ha hossztútávú eredményeket szeretnénk elérni. Ez azt jelenti, hogy lehetőség szerint heti négy edzésből legyen egy – kettő az intervall. A többit pedig kitűzött céljainknak megfelelően kell kiválasztani és beilleszteni edzésünkbe.

Edzéstervezésnél figyelembe kell venni a jelenlegi fizikai állapotunkat, az elérendő célt, valamint a választott mozgásformát. Ezek összességében lehet kialakítani konkrét edzéstervet, amely testünk épülését, állóképességünk fejlődését, teljesítményünk növekedését fogja eredményezni.

Ez az edzésmódszer kizárólag egészségügyi problémákkal küzdőknek nem ajánlott.

Azonban a jelentős túlsúllyal rendelkezők, a rossz állóképességüek, valamint az idősebbek számára is alkalmas az intervall edzés, ha a megelőző két – három hónapban rendszeresen végeztek valamilyen sport jellegű mozgást. Ilyen esetekben az intervall edzések alacsony intenzitáson történjenek és minden esetben használjunk pulzusmérő órát, amely segít kontrollálni teljesítményünket és közelebb visz céljainkhoz.
 
- WEBBeteg - Kálmánczhey Emőke, fitness edző -


(0 szavazat)Adok a véleményedre, Te is sokat segíthetsz nekem, ha értékeled a fenti információkat. Innem látom milyen témákról érdemes továbbiakban írnom az oldalon.


Címkék: női fitness debrecen hírvilág, www.noifitness-debrecen.hu, Intervall edzés



Mi a véleményed róla? Intervall edzés

Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Intervall edzés

Intervall edzés, Intervall edzés, www.noifitness-debrecen.hu, női fitness debrecen hírvilág

 

 

női fitness debrecen
judy gym női fitness debrecen nyitva tartás 
judy gym fitness terem debrecen
Fitness debrecen - Üzenőfal   Fitness debrecen - Üzenőfal

Üzenőfal


Fitness debrecen - ElejéreFitness debrecen - VisszaFitness debrecen - KövetkezőFitness debrecen - Végére

Szia! Igen, mindenféle SZÉP kártyát elfogadunk és csak szabadidő zsebbel tudsz fizetni.
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy szabadidős szépkártyát elfogadtok?
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy fogyás ill. alakformálás céljára melyik edzés, mozgásforma ajánlott? Ülő munkát végzek, korábban nem sportoltam. 50 évesen mibe érdemes belevágni? Előre is köszönöm! Üdv, Nóri
Szia igen be tudsz
Telefonon tudok bejelentkezni az órákra?
Kedves Dóri!
Szabadidő zsebet fogadjuk el.
Üdv:
Judy-Gym
Sziasztok! A szépkártyának melyik fülén lévő összeget fogadjatok el a teremben? Válaszotokat előre is köszi Dóri
Sziasztok! Nem tudtok délelőtt is szervezni csoportos alkalmakat mert vettem bérletet, de mivel elkezdődik a suli ahova járok és dolgozok is nehéz összehoznom, hogy jó legyen.
Szia igen ki lehet próbálni Be kell jelentkezni nézd meg az órarendünket melyik nap szeretnél jönni
Sziasztok!
Az érdekelne hogy a spinning óráknál van e ingyenes első óra?
Fitness debrecen - ElejéreFitness debrecen - VisszaFitness debrecen - KövetkezőFitness debrecen - Végére


 
női fitness debrecen
Fitness debrecen - Vélemények   Fitness debrecen - Vélemények

Vélemények



 
 
 
 
 

 

 

Fitness Debrecen Judy Gym Női Fitness Debrecen, táplálékkiegészítők fogyókúrás kiegészítők, torna eszközök, fitness terem, női torna, fodrászat Debrecen, manikür pedikür debrecen, ingyenes gyerekmegörző, ingyenes parkolás, szauna Debrecen, szolárium Debrecen, fitnesz és szépség szolgáltatások csak nőknek Debrecenben.  Judy Gym Női Fitness Terem Debrecen

 
 

Webáruház készítés

Webáruház és közösségi portál készítés:

 Webáruház készítés

  |  Marketing:

 Marketing

  |  Téma: Intervall edzés - Fitness debrecen -